همین الان وقت بگیرید 22798498

تزریق چربی و نانوفت به روش دکتر امین توسلی

تزریق چربی و نانوفت به روش دکتر امین توسلی

تزریق چربی امروزه به علت نتایج خوب و عوارض پایین از بهترین روش های اصلاح فرم صورت و بدن به شمار میرود و ما در اینجا به توضیح این روش میپردازیم.

از زمان معرفی آن ، لیپوفیلینگ (تزریق چربی)به طور فزاینده ای محبوب شده است.چندین اصلاح در روش های برداشت ، پردازش و تزریق چربی انجام شده است.روش “مرطوب” برداشت چربی شامل تزریق مایعات در محل دهنده است و درد و اکیموز را به حداقل می رساند. برای پردازش چربی ، سانتریفیوژ با سرعت کم به سانتریفیوژ با سرعت بالا ، جداسازی جاذبه یا فیلتراسیون ارجح است. تزریق چربی در محل گیرنده باید به جای یک جلسه با استفاده از کانول های کوچک اندازه گیری در یک الگوی تخلیه انجام شود. پیوندهای چربی نه تنها خاصیت پرکننده پوستی دارند بلکه به دلیل وجود سلولهای بنیادی در بافت چربی ، توانایی بازسازی نیز دارند. بنابراین ، کاربردهای بالینی پیوند چربی اتولوگ شامل اصلاح نقایص کانتور ثانویه پس از بازسازی پستان ، آزاد شدن انقباضات زخم دردناک و درمان جای زخم و رادیودرماتیت است. از لیپوفیلینگ در جراحی های زیبایی مانند جوان سازی صورت و دست ، جراحی زیبایی بینی و تقویت سینه و گلوتئال نیز استفاده می شود. عوارض لیپوفیلینگ کم است و شامل کبودی ، تورم ، درد ، عفونت ، نکروز و کلسیفیکاسیون است.

در روش دکتر امین توسلی درد ناچیز و تخریب چربی کشیده شده به صورت حداقل است و سلول بنیادی و چربی در بهترین شکل کشیده و آماده تزریق میشود در نتیجه ماندگاری بیشتری خواهد داشت.

بیش از 20 سال از تزریق چربی به عنوان یک روش نسبتاً کم خطر و کم عوارض برای اصلاح انواع نقایص بافت نرم در صورت ، تنه و اندام استفاده می شود. مانند هر روش جراحی ، تکنیک مورد استفاده ، اجرای آن و تجربه جراح بر نتایج تأثیر می گذارد.

 

شما میتوانید با مراجعه به نمونه کارهای دکتر امین توسلی و صحبت های مراجعین بعد از مدت چند ماه تا چند سال با تکنیک و نتایج تزریق چربی و نانوفت در اینستاگرام به آدرس زیر آشنا شوید:

اینستاگرام:dramintavasoli

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *