همین الان وقت بگیرید 22798498

تزریق چربی مدرن در تهران

تزریق چربی مدرن

 

تزریق چربی برای افراد لاغر
آن هایی که دارای صورت های لاغر هستند، معمولا ترجیح می دهند این وضعیت را با استفاده از روشی مدرن و مطمئن مثل تزریق چربی تغییر بدهند و ریسک فعالیت های سنگین جراحی برای عوض کردن شکل ظاهری صورت را نپذیرند.
به جای استفاده از ایمپلنت های سیلیکونی که هم بسیار گران هستند و هم عوارض و درد زیادی را به افراد تحمیل می کنند، می توان از چربی های بدن خود فرد برای ایجاد وضعیت ظاهری مناسب در چهره او کمک گرفت. در نتیجه تزریق چربی برای افرادی که دارای صورت لاغر هستند و از این وضعیت راضی به نظر نمی رسند، یک انتخاب ایده آل خواهد بود.

 

 

انتقال چربی به صورت، یکی از بهترین روش ها برای جوانسازی چهره به شمار می رود. این کار هم می تواند خط و خطوط روی چهره را برای مدتی از بین ببرد و هم در ایجاد حجم مناسب برای صورت مناسب به نظر می رسد.
افرادی که دارای صورت های لاغر هستند و برجستگی خاصی روی صورت آن ها دیده نمی شود، زودتر از دیگران در معرض نشانه های افزایش سن قرار می گیرند. این افراد اما با پشت سر گذاشتن تزریق چربی، می توانند به ظاهر دلخواه خود برسند و طراوت و شادابی قابل توجهی در وضعیت ظاهری خود به وجود بیاورند.
نتایج طبیعی، ماندگاری بالا، ریسک پایین و امن بودن، از ویژگی هایی هستند که افراد را به طرف تزریق چربی سوق می دهند. اگر همه چیز در شرایط استاندارد و کنترل شده صورت بگیرد و اگر این کار زیر نظر یک پزشک متخصص و با تجربه انجام شود، نتایج نهایی فرآیند بسیار مطلوب خواهد بود. این روشی است که به شما کمک می کند با استفاده از چربی های انباشته شده در بدن خودتان، به زیبایی دلخواه برسید.

ااا

تزریق چربی به صورت با برداشتن چربی ها از بدن از طریق لوله های نازک و کوچک کانولا آغاز می شود. این اولین مرحله فرآیند به شمار می رود. سپس نوبت به خالص سازی چربی ها به کمک چرخش سریع می رسد. در این مرحله چربی ها از سایر مایعات جدا می شوند تا آمادگی لازم برای تزریق شدن را به دست بیاورند. در مرحله نهایی نیز تزریق چربی ها با سوزن های کوچک صورت خواهد کرد.
شما در جریان این فرآیند درد زیادی تحمل نمی کنید و پس از آن نیز با عارضه های جانبی متعددی روبرو نمی شوید. به جز ایجاد حجم مطلوب در صورت، سلول های بنیادی موجود در سلول های چربی، در بهبود بافت های بدن شما نیز موثر هستند.

 

 

مزیت های تزریق چربی به صورت های لاغر
افرادی که دارای صورت های لاغر هستند، به کمک تزریق چربی می توانند یک تغییر بسیار مطلوب در وضعیت ظاهری خود به وجود بیاورند. این فعالیت به طور کلی، مزایای قابل توجهی دارد:
تزریق چربی ریسک بسیار پایینی دارد. چرا که در این فعالیت از چربی های بدن خود شما استفاده می شود و در نتیجه این احتمال وجود نخواهد داشت که بدن، چربی ها را به عنوان ترکیب خارجی شناسایی کند و آن ها را پس بزند.
در تزریق چربی به صورت معمولا به جای بیهوشی، از بی حسی موضعی استفاده می شود. این موضوع نیز درصد اطمینان فرآیند را افزایش می دهد.
شما می توانید در این فرآیند با ایجاد حجم مناسب برای صورت، برجسته سازی لب ها و یا گونه ها، از چهره دلخواه خود برخوردار شوید و اعتماد به نفس بیشتری به دست بیاورید.
زمان انجام این فعالیت چندان طولانی نیست و دوران ریکاوری پس از آن نیز در روند فعالیت های همیشگی زندگی شما، مشکل خاصی به وجود نمی آورد.
نتایج حاصل از این فعالیت زیبایی، کاملا طبیعی و دلچسب هستند.
ماندگاری انتقال چربی به صورت نسبت به روش هایی مثل استفاده از فیلر ها، به مراتب بیشتر خواهد بود.

 

 

جهت مشاوره و تعیین وقت با شماره های مطب تماس بگیرید:

021-22798498

021-22798795

09365589594

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *