همین الان وقت بگیرید 22798498

کاشت ابرو در پاسداران و شهرک غرب

کاشت مو و ابرو

کاشت مو به روش FIT

در کاشت مو طبیعی به روش FIT تیغ جراحی به کار برده نمیشود، واحدهای فولیکولی موهای بغل و پشت سر (و در برخی موارد موهای بدن) با ابزار ظریف و اختصاصی کاشت مو در شرایط کاملا استریل بصورت تک تک برداشته شده و با ابزار بسیار ظریف دیگری در قسمت طاس یا کم پشت سر، ابرو یا ریش پیوند می شود. چون موهای کاشته شده از نواحی برداشته می شوند که فاقد گیرنده برای هورمونهای مردانه می باشند لذا این مو ها تا پایان عمر باقی مانده و نخواهند ریخت.

روشFIT دارای پتانسیل ایجاد تراکم بیشتر، نسبت به روشهای قدیمی (جراحی نواری) میباشد . در دهه اول هزاره جدید ، روشی انقلابی کشف شده است که تهدید بزرگی برای از بین رفتن روشهای قدیمی ترمیم مو به شمار میرود که همان روش FITاست. روش FIT نیازمند ابزارها و تکنیکهای خاصی است که در طول ۶-۷ سال توسعه داده شده و بهینه گردیده است . در این روش، دیگر جای یک خط زخم نواری بر پشت سر بیمار باقی نخواهد ماند. این تکنیک این امکان را به شما میدهد که بتوانید در آینده حتی مدل موهای کوتاهتر داشته باشید و همچنین خواهید توانست که موهای سر خود را بتراشید. در روشFIT، موها به صورت گروهی استخراج شده و به بالای سر در نواحی طاسی و یا جاهایی که دچار Thining (عقب رفتن خط مو در سر ) شده اند ،اضافه میشوند. در این روش شما نیاز به هیچ گونه جراحی اضافی دیگر برای مخفی کردن و یا از بین بردن زخم های ناخواسته ، نخواهید داشت.

مزایای کاشت مو به روش FIT:

محل برداشت جهت پیوند مو در پشت سر میباشد و غیر قابل رویت است .

پوست محل کاشت مو کاملا طبیعی و بدون فرورفتگی و برجستگی

ظاهر موهای کاشته شده کاملا طبیعی

کسب بالاترین تراکم ممکن کاشت مو در یک جلسه

فراهم نمودن درصد رشد مو ۹۰% تا ۱۰۰% موهای کاشته شده

ایجاد طبیعی ترین خط رویش مو در جلو سر نسبت به سایر روش های کاشت مو مشابه

امکان تکرار جلسات کاشت مو به فواصل ۶ ماهه حتی تا چهار بار جهت تکمیل پوشش ناحیه طاس یا پر پشت تر کردن ناحیه

امکان استفاده از موهای بدن (سینه و کتف) جهت پیوند مو به سر در صورت نیاز

عدم نیاز به دوران نقاهت پس از پیوند مو به دلیل سر پایی بودن

 

کاشت مو به روش FUT

این تكنیك یكی از اولین روش های كاشت موی طبیعی در دنیا می باشد. در این روش یک باریکه از پشت سر به ضخامت (عرض)یک الی دو سانتی متر و به طول ۲۰تا ۲۵ سانتی متر برداشته شده، و توسط تكنسین ها و تیم پیوند مو فولیکول‌های مو از آن خارج می‌شود. و در ‌‌نهایت آن محل برش بخیه می زنند و گرفتهای جداشده در قسمت جلوی سر و یا عقب سرکاشته می‌شود.

یكی از معایب این روش، برداشت تمامی بافتهای زیر فلپ(گالا) كه جهت برداشت و كاشت مو لازم نیست، را نیز برداشت می كنند كه بعد از گذشت چند هفته، ما شاهد بجا ماندن اسكار در پشت سر بیمار هستیم. و ظاهر موهای كاشته شده، بسیار عروسكی بوده و ظاهر و خط رویشی غیر طبیعی را نیز شاهد هستیم، به طوری كه اطرافیان و دوستان شخص، كاملاً متوجه كاشت موی او خواهند شد.

 

جهت مشاوره و تعیین وقت با شماره های مطب تماس بگیرید:

22569683

22569783

09365589594

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *