همین الان وقت بگیرید 22798498

خدمات جراحی زیبایی کلینیک دکتر امین توسلی

جراحی زیبایی در ایران و جهان طرفداران بسیار زیادی دارد چرا که اکثر مردم به دنبال زیباتر دیده شدن هستند. با گسترش فضای مجازی و بمباران تبلیغاتی طبیعی است که این میل هر روز هم بیشتر می شود . در نتیجه تعداد جراحان زیبایی نیز به شدت بالا رفته است و انتخاب بین این همه پزشک و جراح واقعا کار دشواری است. با اینکه عمل جراحی زیبایی در سایر کشورهای دنیا  بسیار بسیار گران است، این روز‌ها عمل جراحی زیبایی در ایران دیگر یک پروسه لوکس و اشرافی نیست و طیف گسترده‌ای از متقاضیان و طرفداران را در بر می‌گیرد. 
عمل‌های جراحی زیبایی بیشتر روی برطرف کردن نقایص و بهبود زیبایی بدن و صورت افراد متمرکز هستند، اما در بسیاری از موارد این جراحی‌ها نه تنها به بهبود زیبایی، بلکه به ارتقا سلامت و اعتماد به نفس شما نیز کمک شایانی می‌کنند. اکنون پیشرفت این شاخه از علم پزشکی به حدی رسیده که شما می‌توانید با خیالی آسوده یکی از هزاران جراحی زیبایی طبیعی را انتخاب کنید و از نتایج بی‌بدیل آن بهره‌مند شوید. اگر شما نیز دنبال یک مرکز جراحی زیبایی بدن و صورت با سابقه درخشان و کادری مجرب می‌گردید، کلینیک زیبایی دکتر توسلی را به خاطر بسپارید.

اهدافی که به آن رسیده ایم

+925

رضایت بیماران

+235

حذف چربی پوست

+425

لیزر کامل پوست

+625

جوانسازی پوست

لیست خدمات جراحی کلینیک

ردیفشرح
1ابدو + لیپو360
2ابدو + لیپو360 + تزریق باسن
3لیپو360 شکم
4ماموپلاستی
5لیفت سینه 
6لیفت بازو
7لیفت ران
8بلفارو پلاستی
9لیفت شقیقه
10لیفت دایرکت ابرو
11کاشت مو
12کاشت ابرو
13بوکال فت
14فیس لیفت
15چال گونه
16اتو پلاستی

تفاوت جراحی زیبایی و جراحی پلاستیک

خیلی از افراد جراحی زیبایی و جراحی پلاستیک را یکی می دانند و فکر می کنند که تفاوتی بین این دو وجود ندارد اما این موضوع به لحاظ فنی صحت ندارد. جراحی زیبایی و جراحی پلاستیک به هم نزدیک هستند اما تفاوت هایی بین این دو وجود دارد. در ادامه به شرح تفاوت های بین این دو می پردازیم.

جراحی زیبایی و جراحی پلاستیک دارای اهداف متفاوتی هستند. هدف از انجام جراحی زیبایی افزایش زیبایی ظاهری فرد می باشد و روشها، تکنیکها و اصول جراحی زیبایی به طور کامل بر بهبود ظاهر بیمار تمرکز دارد. بهبود زیبایی و ایجاد تقارن و تناسب، اهداف کلیدی آن هستند.

برای مشاوره در زمینه جراحی های زیبایی همین حالا با ما تماس بگیرید: