همین الان وقت بگیرید 22798498

لیفت نخ در پاسداران

لیفت با نخ

امروزه روش لیفت با نخ یکی از روش هایی است که برای جوانسازی صورت و گردن مورد استفاده قرار می گیرد . بنا بر نتایج به دست آمده این روش تاثیرگذاری بالایی داشته و بدون ایجاد هرگونه شکاف یا برش انجام میشود. در روش لیفت با نخ هیچ نیازی به بیهوشی و بستری شدن در بیمارستان وجود ندارد. در این عمل نخ های مخصوصی بوسیله سوزنهای بسیار باریک وارد پوست شده و پوست و عضلات آن قسمت را به بالا می کشند و از طرفی باعث کلاژن سازی و جوانسازی پوست نیز میگردند. مراقبت های محیطی مانند آفتاب و مصرف روزانه آب و سبزیجات به ماندگاری بالا و چند ساله این روش کمک فراوانی می کند.

وقتی که این نخ در زیر پوست قرار میگیرد هم باعت تحریک کلاژن سازی شده و هم باعث تحریک ساختن الاستین و اسید هیالورونیک میشوند که مجموع این سه عامل نقش به سزایی درجوانسازی ، شادابی و طراوت پوست دارند.

لیفت با نخ را می توان در همه نواحی گردن و صورت استفاده کرد. از لیفت با نخ میتوان برای از بین بردن چین و چروک های روی پیشانی ، خطوط بالای لب ، خط خنده و گردن و همچنین افتادگی گونه ها و بینی و همچنین برای بالا بردن سینه و شکم استفاده کرد .

در این روش ابتدا متناسب با نوع نخ و ناحیه مورد نظر، تعداد نخ های مورد نیاز توسط پزشک تعیین میگردد. قبل از آنکه نخ در محل مورد نظر قرار گیرد نقاط ورود و خروج و همچنین مسیر عبور نخ ها نشانه گذاری شده و سپس توسط یک سوزن بسیار باریک از زیرپوست و مسیر مشخص شده عبور داده میشود. به عنوان مثال برای حجیم کردن و برجسته کردن گونه ها از چندین نخ یا چند حلقه نخ ممکن است استفاده گردد و یا در ناحیه گردن معمولا از نخ های خاردار استفاده میشود تا پوست به فک پایینی چفت شود. این نخ ها نازک و غیر قابل رویت میباشند. سوراخ های ایجاد شده برای قرار دادن نخ ها بسیار کوچک بوده و جراحت پوستی بوجود نمی آورند. اگرچه بلافاصله بعد از عمل لیفت با نخ تاثیر آن قابل مشاهده است اما در هفته های پس از انجام این روش فرد شاهد بهترین نتیجه خواهد بود. بافت کلی پوست بهبود یافته و محکمتر و ضخیم تر و شادابتر میشود و چین و چروک ها صافتر میشوند. این نخ ها معمولا پس از هشت ماه جذب بدن می شوند اما تاثیر لیفت با نخ دو تا پنج سال باقی می ماند.

از این روش معمولا برای افراد 30 تا 60 سال استفاده می شود و هم برای خانم ها و هم برای آقایان قابل استفاده است .

مراقبت ها بعد از انجام لیفت با نخ :

بعد از لیفتینگ صورت امكان بروز کبودی هر چند بعيد وجود دارد. جهت جلوگيري از  کبودی می توان از کمپرس سرد به مدت 48 ساعت بعد از لیفتینگ استفاده نمود .

به مدت یک الی دو هفته از حرکات و خنده های شدید صورت پرهیز نمایید .

از انجام دادن فعالیت ها و ورزش های سنگین و مالش شدید صورت و وارد کردن هر گونه فشار مستقیم به صورت، به مدت سه هفته بعد از لیفتینگ پرهیز نمایید .

بیمار در چند روز اول بعد از  لیفتینگ احساس کشش در ناحیه پوست صورت دارد، که این حالت به تدریج برطرف می شود .

امکان دارد در روز های اول، لیفت صورت کمی زیادتر از حد معمول مشاهده شود، اما بعد از دو هفته به تدریج کاهش می یابد. به طور کلی نتیجه نهایی لیفت بعد از چند هفته مشاهده می شود .

استفاده از مسکن های معمولی و تجویز شده پزشک در صورت وجود درد.

از ماساژ دادن صورت تا مدت دو هفته پرهیز نمایید .

آقایان به مدت دو هفته از اصلاح و تراشیدن صورت اجتناب نمایند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *