همین الان وقت بگیرید 22798498

تزریق چربی و نانوفت در تهران

تزریق چربی و نانوفت

 

روش پیوند چربی یا تزریق چربی ، چربی ها را از مناطقی که چربی اضافی مانند ران های خارجی دارید ، منتقل می کند و آن را به مناطقی که ممکن است از نظر حجم کم باشد ، مانند صورت ، دست ، سینه یا باسن تزریق می کند. این روش ایمن ، طولانی و با تحمل خوب ، نتایج طبیعی به نظر می رساند. هر ساله هزاران نفر تحت عمل پیوند چربی موفق قرار می گیرند و از نتایج راضی هستند.

چه زمانی باید انتقال چربی را در نظر بگیریم

  • اگر نواحی صورت دارید که به صورت خراشیده و غرق به نظر می رسد
  • اگر می خواهید تصحیح دائمی تر از آنچه که توسط پرکننده های موقت ارائه شده است
  • اگر می خواهید کانتور بدن خود را بهبود بخشید ، زخم ها را تجدید نظر کنید ، افسردگی های بدن را پر کنید و دست و صورت خود را دوباره جوان کنید
  • برای استفاده در بازسازی سینه ، برای پر کردن بی نظمی های کانتور یا پنهان کردن علائم آشکار کاشت پستان

 

مزایا:

  • چربی اتولوگ (از بدن خودتان) ، برخلاف پرکننده های پوستی ، جایگزین “مانند مانند” می شود ، و احتمال بروز واکنش های آلرژیک به مواد خارجی را کاهش می دهد.
  • نتایج انتقال چربی طبیعی ، طولانی و بی خطر است.
  • انتقال چربی یک روش غیر تهاجمی برای دستیابی به جوان سازی صورت است.

معایب:

1.در مقایسه با پرکننده های پوستی که از قبل بسته بندی شده اند ، آماده سازی بافت چربی قبل از انتقال آن بسیار زمان بر است.

2.برای افزایش ، ممکن است چندین جلسه برای رسیدن به اندازه و فرم صورت. سینه یا باسن مورد نظر خود نیاز داشته باشید.

آیا شما کاندیدای خوبی برای انتقال چربی هستید؟

هدف از پیوند چربی تقویت یا پر کردن نواحی با کمبود حجم است. مناطقی که معمولاً پیوند زده می شوند ، یا تزریق می شوند شامل دست ، صورت (از جمله لب) ، افسردگی در پوست (به دنبال لیپوساکشن و زخم) و پستان و باسن (برای تقویت) هستند. البته باید سایت های اهدا کننده داشته باشید که از آنها چربی گرفته شود. مهم است که شما از نظر وضعیت پزشکی یا سیگار کشیدن هیچ مشکلی در گردش خون نداشته باشید.

انتقال چربی صورت: اگر دچار چین و چروک صورت هستید ، مانند خط خنده ، خط لبخند و شلوار پا ، چربی را می توان از شکم ، ران ها یا مناطق دیگر برداشته و به صورت خود تزریق کرد. جای زخم های آکنه و نواحی غرق شده صورت ، لب ها و گونه ها نیز ممکن است پر شود. پزشک شما حتی می تواند از چربی پیوند زده شده نیز استفاده کند تا خطوط بین بینی و دهان شما را به حداقل برساند ، لکه های پوستی یا تورفتگی های پوستی را اصلاح کرده و چین و چروک های پیشانی را به حداقل برساند.

تقویت سینه: اگر تمایل به افزایش متوسطی در اندازه سینه دارید ، کاندیدای خوبی برای پیوند چربی به پستان هستید ، اما سینه های شما از قبل باید از فرم و رنگ پوست خوبی برخوردار باشد. اگر پوستی ضعیف دارید ، سینه های سوزن می خورید ، یا می خواهید اندازه قابل توجهی در اندازه سینه ایجاد شود ، افزایش سینه با انتقال چربی برای شما مناسب نیست. مشکل تنها استفاده از چربی برای تقویت سینه در جذب حجم زیادی از چربی به صورت “قابل پیش بینی” است.

کاشت سینه به علاوه پیوند چربی: اگر شکل پستان در طی عمل کاشت پستان به بهینه سازی نیاز داشته باشد ، پیوند چربی می تواند مفید باشد. اگر بعد از انجام عمل تقویت سینه با کاشت ، بی نظمی پستان داشته باشید ، می توانید بی نظمی ها را با چربی پر کنید تا یک کانتور صاف و یک شکل بهینه ایجاد کنید.

بازسازی پستان با پیوند چربی: در صورت وجود نقایص پستان به دنبال لامپکتومی برای سرطان پستان ، پیوند چربی یک روش مؤثر برای پر کردن این نقایص است. پیوند چربی همچنین گزینه ای برای بازسازی کل پستان پس از ماستکتومی است. با این حال ، برای رسیدن به حجم کافی پستان ، این معمولاً یک فرآیند چند مرحله ای است که حداقل به دو تا چهار روش پیوند چربی پی در پی نیاز دارد.

تقویت دکمه با ضربان چربی: بسیاری از افراد که تمایل به باسن کامل تر و گرد تر دارند ، “آسانسور لب به لب برزیل” را انتخاب می کنند ، که از انتقال چربی برای ایجاد یک باسن خمیده تر و بدون استفاده از کاشت کاشت استفاده می کند. لیپوساکشن معمولاً برای طراحی مجسمه اطراف و جمع آوری چربی اتولوگ مورد تزریق استفاده می شود.

جوانسازی دست با پیوند چربی : پیوند چربی به دستان شما برای افزودن حجم ، “جمع کردن” مناطق چروکیده ، پوشاندن عروق زیرین و تاندون ها و بهبود کیفیت پوست شما به مرور زمان مؤثر است.

اگر از سلامت عمومی خوبی برخوردار هستید ، دارای نگرش مثبت و انتظارات واقع بینانه هستید ، به احتمال زیاد کاندیدای خوبی برای این روش هستید.

روش انتقال چربی چگونه انجام می شود؟

چربی از قسمتی از بدن شما برداشت می شود ، شسته و پاك می شود و سپس با سوزن های مخصوص طراحی شده به قسمت هایی كه نیاز به تقویت دارند دوباره احیا شود. ممکن است لازم باشد چندین بار روش پیوند چربی را تکرار کنید تا به نتیجه مطلوب برسید. پیوند چربی را می توان به عنوان یک فرآیند سه مرحله ای توضیح داد: (1) برداشت (2) خالص سازی و انتقال و (3) قرار دادن.

برداشت: شما و جراح خود سایتی را برای از بین بردن چربی انتخاب می کنید و آن را با بی حسی موضعی تزریق می کنید. سپس جراح شما برای برداشتن چربی برشی در ناحیه ایجاد می کند و با استفاده از تکنیک استریل ، یک کانول متصل به یک سرنگ را وارد می کنید تا با دقت چربی (لیپوساکشن) استخراج شود.

تصفیه و انتقال: هنگامی که چربی کافی از ناحیه اهدا کننده بدست آمد ، جراح شما آن را پردازش می کند تا سلول های چربی را برای انتقال به سرنگ های کوچک که برای تزریق چربی استفاده می شود ، آماده کند. تصفیه ممکن است به استفاده از سانتریفیوژ برای چرخاندن چربی یا فرآیند فیلتراسیون برای از بین بردن ناخالصی ها قبل از تزریق نیاز داشته باشد.

محل قرار گیری: سپس منطقه تعیین شده برای دریافت پیوند آماده می شود. جراح شما یک سوزن یا کانول را داخل قسمت برش محل مورد نظر قرار می دهد. سوزن تزریق معمولاً چندین بار در داخل و خارج از مناطقی منتقل می شود. هر وقت سوزن یا کانول جدا می شود ، یک خط از بسته های بافت چربی با دقت در هواپیماهای بافت طبیعی قرار می گیرند. این فرآیند تا زمانی که اصلاح مورد نظر حاصل شود تکرار می شود و باعث ایجاد شبکه ای از چربی پیوند شده می شود. برخی از جراحان برای ایجاد یک کانتور رضایت بخش ، ماساژ مناطق پیوند زده را توصیه می کنند. برخی دیگر ترجیح می دهند برای ایجاد کانتور مناسب ، به تکنیک قرار دادن اعتماد کنند. جراح همچنین ممکن است پانسمان یا بانداژ را بر روی ناحیه پیوند زده قرار دهد.

هدف پزشک شما و کل کارکنان این است که به شما در رسیدن به زیباترین و طبیعی ترین نتایج و همچنین به دست آوردن تجربه جراحی خود تا حد امکان آسان و راحت کمک کند.

در روز انتقال چربی می توان انتظار داشت؟

روش پیوند چربی شما ممکن است در یک بیمارستان معتبر ، یک مرکز سرپایی آزاد یا یک مجموعه جراحی مستقر در مطب انجام شود.

  • طول عمل شما بستگی به چربی خارج شده و تعداد محل های لیپوساکشن دارد. بدیهی است ، برای پرکننده صورت به چربی کمتری نیاز خواهید داشت تا تقویت سینه یا باسن.
  • داروهایی دریافت خواهید کرد تا شما را در حد امکان راحت کند. غالباً ، از بی حسی موضعی و آرامبخشی داخل وریدی برای بیمارانی که تحت انتقال چربی قرار دارند استفاده می شود ، اگرچه گاهی بیهوشی عمومی مطلوب است.
  • برای ایمنی شما در طول عمل ، از مانیتورهای مختلفی برای بررسی قلب ، فشار خون ، نبض و میزان اکسیژن در گردش خون استفاده می شود.
  • جراح پلاستیک شما قبل از انجام عمل پیوند چربی ، از برنامه جراحی مورد بحث با شما پیروی می کند. پس از شروع این روش ، او ممکن است تصمیم بگیرد که تکنیک های مختلفی را ترکیب کند یا یک تکنیک را تغییر دهد تا بهترین نتیجه حاصل شود. مهم است که احساس راحتی کنید و به پزشک خود در تصمیم گیری اعتماد کنید.
  • پس از انجام عمل ، شما را به یک منطقه ریکاوری منتقل می کنید ، جایی که همچنان از نزدیک تحت نظارت قرار خواهید گرفت. ممکن است در محل لیپوساکشن خود یک پوشاک فشرده سازی داشته باشید تا به “کوچک شدن” پوست کمک کند. بسیاری از بیماران اظهار می دارند که ناحیه احساس درد می کند ، گویی تحت یک تمرین شدید قرار گرفته است.
  • احتمالاً بعد از یک دوره کوتاه مشاهده شما مجاز به رفتن به خانه خواهید بود ، مگر اینکه شما و جراح پلاستیک خود برای بهبودی فوری بعد از عمل برنامه های دیگری را تهیه کرده باشید.

مراقبت های بعدی و بهبودی

قبل از اینکه بتوانید به سطح عادی فعالیت خود برگردید و به دنبال این روش کار کنید ، از پزشک خود سؤال کنید. بعد از عمل ، شما و سرپرست خود در مورد مراقبتهای بعد از جراحی از جمله اطلاعاتی در مورد:

  • در صورت تخلیه ، تخلیه می شود
  • علائم عادی شما را تجربه خواهید کرد
  • هرگونه علائم بالقوه عوارض

چگونه بلافاصله پس از انتقال چربی ، نگاه و احساس خواهم کرد؟
جراح پلاستیک شما به شما توصیه می کند که چگونه از مکان هایی که چربی از آنها استخراج شده مراقبت کنید. بهبودی از تزریق چربی متغیر است و درک آن از بهبودی بسیار متغیر است. در اینجا اطلاعات کلی بهبودی مربوط به روشهای تزریق چربی صورت وجود دارد:

  • تورم و کبودی در هفته اول قابل توجه است و شما دیگر حاضر نیستید دیگران را از نظر اجتماعی یا حرفه ای ببینید.
  • در هفته دوم کبودی برطرف می شود ، اما هنوز تورم خواهید داشت.
  • در اکثر موارد بین روزهای هفتم و دهم پیشرفت چشمگیری وجود دارد ، اما شما هنوز هم ممکن است برای بیرون رفتن در ملاء عام آماده نباشید. اکثر افرادی که زمان کار بسیار کمی دارند ، یک هفته مرخصی می گیرند ، از جمله دو تعطیلات آخر هفته. کسانی که می توانند دو هفته مرخصی یا بیشتر از عهده هزینه خود برآیند ، حتی بهتر می توانند به کار برگردند.
  • تا هفته سوم ، بیشتر به خود شبیه خواهید شد. استفاده دقیق از آرایش می تواند در استتار هرگونه علائم باقیمانده تورم یا کبودی مفید باشد.
  • پس از تورم ، می توانید تغییرات را درک کنید ، اما تورم ظریف ممکن است برای هفته ها ادامه داشته باشد.

چه مدت نتایج به طول خواهد انجامید؟

می توانید از مناطقی که چربی منتقل شده اند نرمتر و کامل تر به نظر برسید و ظاهری تازه و تازه به شما بدهد. حتی ممکن است متوجه بهبود در بافت پوست شوید.

  • بقای چربی و ماندگاری نتایج به مهارت جراح بستگی دارد ، چگونگی برداشت و خالص شدن چربی و چگونگی و کجا تزریق شده است. برای انجام موفقیت آمیز ، پیوند چربی نیاز به یک جراح با مهارت های بسیار پیشرفته و مبتنی بر تجربه و دانش تکنیک دارد.
  • فرآیندی به نام پیوند میکروفرات ، اگرچه فشرده کار است ، بهترین راه برای اطمینان از بالاترین درصد چربی پیوند شده است.
  • با موفقیت انجام می شود ، چربی تزریق شده خون جدیدی را از بدن شما تأمین می کند و تغذیه مورد نیاز برای بقا را دریافت می کند. هنگامی که این اتفاق می افتد ، نتایج می توانند و اغلب پایدار باشند. با این وجود ، ممکن است درصد چربی وجود نداشته باشد ، به همین دلیل گاهی اوقات انجام اقدامات لمسی ضروری است.

 

با ما در ارتباط باشید:

021-22798498

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *